Σάββατο 15 Ιουνίου 2024

ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ, στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 Μπορεί να είναι εικόνα ωκεανός, ορίζοντας και σύννεφο 

ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ

Σηκώθηκα χαράματα
με των πουλιών τις προσευχές
και γέμισε ο ουρανός
με των Αγίων τις ευχές!

Βλέπω! Ανέτειλε το φως!
Βλέπω! Δεν είμαι πια τυφλός!

Κι ακούω,
Ωωωω, τι ευλογία,
του Σύμπαντος τη συναυλία,
σε μια θεσπέσια αρμονία!


Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

*********

Κάθε νύχτα που περνάει
και η μέρα ξεκινάει
κάποιος άγιος με ξυπνάει
και το χέρι μου βαστάει.
Με κρατάει να μην πέσω
τις φουρτούνες να αντέξω
νέες στράτες μου ανοίγει
και στο άγνωστο με αφήνει
να ανασάνω το ωραίο
απ' τον Κόσμο τον πηγαίο!

15 Ιουνίου 2024
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

1 σχόλιο:

  1. Μια ποιητική καλησπέρα και από εμένα, Μαρία μου. Να είστε όλοι σας καλά, αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή