Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Χριστός Ανέστη, φίλοι μου!

 

Χριστός Ανέστη , φίλοι μου!
Τούτες τις μέρες, που ολόκληρη η ανθρωπότητα ανεβαίνει το σταυρικό της Γολγοθά: στην Θυσία και στην Αγάπη Του ακουμπώ την ελπίδα και την ευγνωμοσύνη μου. 
 Ελπίζω, ο καθένας για τον προσωπικό του σταυρό και για όλους τους εσταυρωμένους του πλανήτη, το Αναστάσιμο φως Του θα φωτίσει το δρόμο και τις καρδιές μας ώστε να κρατήσουμε το νόημα της Ανάστασης με ταπείνωση, συχώρεση, συνοχή καρδίας και φόβο Θεού. 
Απελπίζεται όποιος δεν εμπιστεύεται, επειδή στην απουσία του Θείου κρυμμένος βρίσκεται ο εχθρός. 

 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

2 σχόλια:

  1. Μαρία μου Χριστός Ανέστη! Με αγάπη, με αλήθεια, με ταπεινότητα στις καρδιές μας! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη, Μαρία μου! Τις πιο ζεστές μου ευχές για σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή