Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

«ΖΕΥΓΑΡΙ» εικαστική δημιουργία και στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

ΖΕΥΓΑΡΙ

Πάνω στον ώμο σου έγειρα κι εσύ στον εδικό μου

σαν το ζευγάρι του  ζευγά που το ζυγό τραβάει‧

βάστα γερά για να βαστώ κει που η ζωή μας πάει‧

να σαι  δροσιά στον καύσωνα στην παγωνιά παλτό μου.

 

Ζωή που την κερδίσαμε με κόπο και ιδρώτα‧

κόμπο τον κόμπο δέθηκε στα μέλη  του κορμιού μας 

κι έγινε  φίλος κι αδελφός, η ρίζα του φιλιού μας,

που ρίζωσε και άνθισε στης κάμαρης τα χνώτα.

 

Είμαι στο πλάι σου, για δες, σαν άνθος της μανόλιας

μ’ ολόχαρο το φύλλωμα χειμώνα καλοκαίρι‧

δεν με ξεραίνει η παγωνιά κρατάς παλτό στο χέρι

μοιράζομαι το απόκτημα   μιας συντροφιάς πανώριας!

 

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022

 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

( Στον σύζυγο μου  Γιάννη για τα 37 χρόνια έγγαμου βίου)

2 σχόλια:

  1. Τί υπέροχοι στίχοι για μια ξεχωριστή επέτειο Μαρία μου! Εύχομαι απ' την καρδιά μου η ευτυχία και η αγάπη να μεγαλώνει μαζί με σας και να ξεπερνά κάθε δυσκολία! Στις πιο όμορφες χαρούμενες στιγμές σας! Να είστε καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λες τώρα, Μαρία μου! Μεγάλη η επέτειος, καλή μου φίλη, αντάξια και η δημιουργία σου, αφιέρωμα γι' αυτήν!
    Ποίημα και εικαστικό μια αγκαλιά όπως η ζωή σας 37 ολάκερα χρόνια. Σάς εύχομαι από καρδιάς ότι καλό και ανθρώπινο στη ζωή και στις προσωπικές σας στιγμές.
    Να ζήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή