Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

«ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ» της Μαρίας Κολοβού - Ρουμελιώτη

«Προσωπογραφία κόρης»
Ελαιογραφία Μαρίας Κολοβού - Ρουμελιώτη

«ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ»
(Αφιερωμένο)

Μικρή τριανταφυλλίτσα μου που ρίζωμα απλώνεις
Φρόντισε τα κλαδάκια σου στον ήλιο να τ’ απλώνεις 
Να βρούνε φως και ζεστασιά  γλυκά να μπουμπουκιάσουν
Με τα αιθέρια αρώματα την πλάση να αγκαλιάσουν.

Μικρή τριανταφυλλίτσα μου γλυκύτατο μου άνθος
Πολλοί θα λαχταρήσουνε τα κάλλη σου με πάθος
Κοίταξε τ΄αγκαθάκια σου να μη στα ημερώσουν
Γιατί είναι ασπίδα του κορμιού πριν την ψυχή ματώσουν.

Γλυκιά τριανταφυλλίτσα μου π’ ανθοβολείς και γέρνεις
Το νου σου στα ανθάκια σου τις στράτες που διαβαίνεις
Μη βγει διαβάτης άτακτος και τα ανθολογήσει 
Κι απ’ τα μοσχάτα ανθάκια σου τίποτα δεν αφήσει.

Ριγώ, τριανταφυλλίτσα μου, του κήπου μου λουλούδι!
Φέγγεις μες στην καρδούλα μου σαν πιο λαμπρό αστρούδι
Αστράφτουν τα μπουμπούκια σου  δροσοσταλιές κι αχτίδες
Με της αγάπης χρώματα απ’ τις ευχές που πήρες.

Για σε τριανταφυλλίτσα μου πλέκω γλυκά τραγούδια
Τα τραγουδάω την αυγή με τ’ άλλα τα λουλούδια
Κι ετούτο το τραγούδισμα τελείωμα δεν έχει
Τ’ αρώματά σου μ’ έλουσαν κι η αγάπη σου προέχει.

Σαν σε θωρούν  τα μάτια μου,  το μπόι μου μικραίνει
Και η δική σου ομορφιά  μπροστά μου όλο πλαταίνει
Σου δίνω το κορμάκι μου αγγελικό αντιστύλι
Να ‘ναι απαλό σαν πούπουλο το χέρι που σ’ αγγίζει!
 


Μ. Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015 

Μαρία Κολοβού - Ρουμελιώτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου