Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

«Ποιητική ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ» - Στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Αποτέλεσμα εικόνας για όνειρο
«Ποιητική ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ»

Μέσα στις στράτες του ουρανού
θυσίασα το χρόνο μου
και στο βυθό τυράννου νου
λευτέρωσα τον πόνο μου.

Μέσα στου κόσμου τη βουή
εκέντησα τις θλίψεις μου
δαντελωτές με όνειρα
στης  μνήμης τις εκρήξεις μου.

Κάτω απ' τη στέγη του Θεού
εντάφιασα τα πάθη μου
και στις στροφές άπυρου νου
θανάτωσα τα λάθη μου.

Στους ασαφείς συννεφιασμούς
λογάριαζα ανταλλάγματα
και δόλιο κόσμο αντίκρισα
στου βίου τα περάσματα.

Θυσίασα τα νιάτα μου
σε δάκρια και θυμιάματα
μπλεγμένη σε οράματα
και σε αγγέλων τάματα.

Έδωσα ανάσα και πνοή
σε κόλαση και σε ζωή
χωρίς ποτέ μου να γευτώ
το γέλιο που είχα  στερηθεί.


Αγρίεψα  στις ταραχές
μέσα στις θύελλες  τις σφοδρές
το δίκαιο έψαξα να βρω
μέσα σε  άγριο χαλασμό!..

Έψαλα ύμνους, είπα  ευχές
μέσα σε κήπους  κι εκκλησιές
Πνιγμένη μες στα κλάματα
και σε αγίων τάματα...

Τώρα πιασμένη απ' τα σκαριά-
της θύμησης τα σύννεφα,
προσμένω Φως στις νύχτες μου
μες της ψυχής τις κρύπτες μου

Ζωσμένη από φαντάσματα
και  προσμονής πειράματα,
του αγγέλου μου ψάχνω μια φωνή
που χρόνια έχει ν' ακουστεί!..

Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

Οι στίχοι ανήκουν στην ανέκδοτη ποιητική συλλογή: ΠΥΡΙΓΟΝΟΣ ΝΟΥΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου