Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

«ΚΕΝΤΡΙΣΜΑ» ποίημα τουΓεράσιμου Μ.Λυμπεράτου


Γεράσιμος

ΚΕΝΤΡΙΣΜΑ
Αφιέρωμα στην γιορτή του Πατέρα

Στα χέρια μου κρατώ λικνίζοντας
ένα λουλούδι.
Στα χέρια μου κρατώ την φροντίδα του.
Για να μη χάσει το χρώμα του
τ’ άρωμά του
την ζωντάνια του.
Για να μη χαθεί μαζί του κι η άνοιξη.
Το θρέφω στο φως.
Το ποτίζω αγάπη
καλοσύνη
τρυφερότητα.
Για να μη του λείψει ποτέ
η πρωινή δροσιά της αυγής,
να μπορεί να σκαρφαλώνει στον ήλιο
όποτε χρειαστεί,
να χαράζει δρόμους,
να προσπερνά αγκάθια
να μπορεί να στοχάζεται το μέλλον.
Στα χέρια μου κρατώ
ό,τι αιώνιο επιθυμώ να είναι,
το κέντρισμα των κτύπων
της καρδιάς του παιδιού μου,
των παιδιών μας,
με την αέναη ροή της ανθρώπινης ζωής,
κρατώντας πάντα στα χέρια τους
πανέρια, γιομάτα ελπίδες
κι ένα εξαίσιο αύριο να τα περιμένει!

Γεράσιμος Μ. Λυμπεράτος
https://vrysoulesgnosis.wordpress.com

2 σχόλια:

  1. Η ποίηση δεν είναι απλά ένα συναίσθημα που αναλύεται σε φιλολογικές βραδιές και συζητήσεις του καναπέ. Είναι μνήμες, είναι έκφραση γεμάτη πάθος, είναι βιώματα από όπου αντλείς τη δύναμη να υφάνεις την έμπνευση να την κάνεις λόγο.
    "κρατώντας πανέρια γιομάτα ελπίδες και ένα εξαίσιο αύριο"
    Τι ελπιδοφόρο! Μακάρι!
    Μαρία μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον κύριο Γεράσιμο Λυμπεράτο για το ωραιότατο ποίημα, Κέντρισμα, αφιέρωμα στην γιορτή του Πατέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή