Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

«O ΒΡΑΧΝΑΣ» στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

«ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ»

Της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

ΔΙΑΣΤΑΣΗ: 105 cm  Χ 145 cm

 


O ΒΡΑΧΝΑΣ

 

Ξυπνώ πρωί με αχ και βαχ

το νοίκι απλήρωτο με κράζει

και η λεπίδα του βραχνά

βαθιά τη σάρκα μου χαράζει.

 

Βαρέθηκα τα αφεντικά

που διαταγές μονάχα δίνουν

και τον ιδρώτα μου τον ρίχνουν

να ξεδιψάσουν τα φρικιά.

 

Μου ‘κοψε η ΔΕΗ το φως

κι από νερό δεν έχω στάλα

κι άλλα προβλήματα μεγάλα

άλυτα τα ‘χει ο γιατρός.

 

Βαρέθηκα, μα το Θεό!

στο πέρα  δώθε να με βρίσκω

άφυλλο δέντρο δίχως ίσκιο

να κοπανιέμαι στο κενό.

 

Τέταρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020

 Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

3 σχόλια:

  1. Στίχοι και πίνακας δικός σου Μαρία; Εντυπωσιακό! Ειλικρινά εντυπωσιακό. Το άπλωμά σου στο χώρο της τέχνης πολύ όμορφο. Δείγμα της ψυχής σου.
    Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι υπεροχα και τα δυο!
    Πολλα συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ, αγαπητοί μου φίλοι!
    Καλές γιορτές να έχετε!
    Υγεία και προκοπή στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή