Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

«ΑΠΕΛΑΤΗΣ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Τσαρούχης Γιάννης - Φαντάρος, 1974

 

«ΑΠΕΛΑΤΗΣ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 

Μεγάλωσες! 
Δεν με χρειάζεσαι πια… 
Έγινες, άνδρας.  Απελάτης*  ανίκητος!  
Δύνεσαι
να σημαδεύεις τις έγνοιες στο ψαχνό.
Να φιλτράρεις του πλήθους την τοξική ανάσα.
 Στάσιμα νερά,   να ταράσσεις!
Να εξοντώνεις ειρκτές καταστάσεις
 μπολιάζοντας με δύναμη τη ζωή.
 
Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2021
 
(Αφιερωμένο στο Γιώργο που είναι φαντάρος )
 
 
Απελάτης*: Παλικάρι, γενναίος πολεμιστής, φρουρός των συνόρων  του βυζαντινού κράτους. 

3 σχόλια:

  1. Μια καληνύχτα γεμάτη συγκίνηση απ’ τις λιτές γραμμές των στίχων σου Μαρία που ξεχειλίζουν αγάπη και υπερηφάνεια.
    Να είσαι καλά, να καμαρώνεις….ακριβά τα λόγια, η έγνοια σου και η τιμή Μαρία μου!
    Με την αγάπη μου καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία μου. Πάντα οι στίχοι σου έχουν κάτι να πουν και να μιλήσουν στην καρδιά μας. Με το καλό ο Γιώργος και καλή του θητεία.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο Μαρία μου
    καλή σου μέρα
    με το καλο να τελειωσει η θητεια του Γιωργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή