Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

«ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


«Προσωπογραφία  ανδρός»
Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού-Ρουμελιώτη
ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ 

( Εις μνήμη του Νικόλα) 

Πόσα αστέρια έλαμψαν επάνω στο κορμί σου
και πόσοι ήλιοι φώτισαν την αστρική μορφή σου;
Πόσες μετάνοιες έκαναν τα λόγια τα μεγάλα
που σου ‘διναν τα πρωινά με μέλι και με γάλα;
Πόσοι ήλιοι, πόσα άστρα, χτίζουν της ψυχής τα κάστρα;
Πες μας τώρα άγγελε μου και δεν το ξεχνώ ποτέ μου!

Πόσα φεγγάρια έσβησαν στα φωτεινά σου μάτια;
Πόσες αυγούλες σου στειλαν ευχές και παρακάλια;
Μέσα στις στράτες του ουρανού όπου οι ψυχές δειπνούνε
και μες σε θρόνο αθάνατο πάν’ να ξεκουραστούνε;
Πες μας τώρα άγγελε μου και δεν το ξεχνώ ποτέ μου.
Μια σου απάντηση προσμένω με την προσευχή που στέλνω!

Πόσες φορές γαλήνεψες  φουρτουνιασμένες σκέψεις
κι αποφορτίσθη ο λυγμός προτού καλά να στέρξει,
μέσα στις φλέβες των ματιών όπου γεννούν το δάκρυ
και σβήνουν τις καύτρες της φωτιάς για να απομείνει η στάχτη; 
Πόσοι ήλιοι, πόσα άστρα, κρούουν της ψυχής τα τάστα
μέσα στου ουρανού τις πύλες που έχει ορθάνοιχτες τις θύρες;
Πες μας τώρα άγγελε μου και δεν το ξεχνώ ποτέ μου!

       25 Απριλίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου