Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 18ου παιχνιδιού. https://mytripssonblog.blogspot.com/2019/02/apotelesmata-18ou-paixnidiou.html"


Η Μαριάνα από τον μαγικό Ονειρόκοσμο κέρδισε τις εντυπώσεις και συγκίνησε με ένα εκπληκτικό κείμενο που μας άγγιξε όλους!
Μαριάνα πολλά συγχαρητήρια!


 Μαμά. 

Μαμά, έκλαψα πάλι. Όχι, δεν έσπασα κάποιο πιάτο, ούτε χτύπησα το γόνατό μου. Μα έσπασε η καρδιά μου κι ακόμα γυρεύω τα κομμάτια της.
   Μαμά, κουράστηκα. Όχι, δεν έχω πολλά μαθήματα να διαβάσω, ούτε αγχώνομαι για τις εξετάσεις. Αλλά, σ΄έναν κόσμο ζω που είναι μόνο μια απάτη και δεν βλέπω να υπάρχει σωτηρία από πουθενά.
   Μαμά, φοβάμαι. Όχι πια το σκοτάδι, μα τους ανθρώπους και χάνω τα στοιχήματα που βάζω διαρκώς με τον εαυτό μου και την ελπίδα μου μέσα στην τόση αναλγησία. 
   Μαμά, με κοροϊδεύουν. Όχι τα παιδιά στο σχολείο. Με κοροϊδεύει η τηλεόραση, το όλο σύστημα, η καθημερινότητά μου. Μια εικόνα είμαι ψευδαίσθησης, ζωντανή οφθαλμαπάτη που προσποιούμαι ότι τους πιστεύω.
   Μαμά, λυπάμαι. Οι άνθρωποι φεύγουν κι εγώ δεν αντιδρώ πια. Μαθαίνω να ξεχνάω. Η απώλεια έχει γίνει σεντόνι, μαζί και μαξιλάρι μου.
   Μαμά, βαριέμαι. Όχι, δεν είναι μία από εκείνες τις μέρες που βρέχει ασταμάτητα και χαζεύω στο τζάμι τη βροχή, μ΄ένα φλιτζάνι καφέ στο χέρι. Βαριέμαι να είμαι αυτή που πάντα θέλουν οι άλλοι. Να ζω με αυτά που μου έχουν επιβάλλει.
    Μαμά, κρυώνω. Όχι, δεν ξέχασα να φορέσω τη ζακέτα μου βγαίνοντας. Μα, φυσάει αδιαφορία κι απόψε γύρω μου.            
   Μαμά, πληγώθηκα. Όχι δεν έπεσα από καμιά σκάλα τρέχοντας. Από τα σύννεφα έπεσα. 
   Μαμά, νυστάζω. Έλα και κλείσε μου το φως. Να ξεκουραστεί το σώμα που είναι η πηγή της λήθης, αφού η μνήμη ανήκει μόνο στην ψυχή, όπως λένε.
   Μαμά, μεγαλώνω. Μα, όσες ρυτίδες κι αν αποκτήσω, θα παραμείνω για πάντα το μικρό σου κοριτσάκι και θα βρίσκω το κουράγιο να ονειρεύομαι...
Ώρα να δούμε  ποιος κρύβεται πίσω από κάθε συμμετοχή, αλλά και τι βαθμολογία συγκέντρωσε. 
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


1.Το τείχος airis 19
2. Δώρο γενεθλίων Pippi 11
3. Ο Κόσμος, είναι σαν τον καφέ Marina Tsardakli 8
4. Όποιος πρόλαβε Pippi  4
5. Το Μυστήριον της Ηγουμένης... Τάσος Γ. Κάβουρας 2

6. Όταν το Σύμπαν συνωμοτεί... ANNA FLO 12
7. Η τιμή, τιμή δεν έχει… marypertax 5
8. Το στοίχημα Mia 2
10. Τελευταίο Αντίο marypertax 11
11. «ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙΣ» Maria Kolovou-Roumelioti 9
12. ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΦΕ Βασίλειος Διακοβασίλης 9
13. Η μεγάλη αδερφή georgia vasiliou 5
14. Το φάντασμα της Κυριακής Woman in Blogs 10
15. Ψυχές από πολυπροπυλένιο Maria Kanellaki 21
16. Για τα σεντόνια μου ρε γαμώτο Ελένη Φλογερά 4
17. Η ΣΙΜΩΝΗ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΝΩΡΙΣ Κική Κωνσταντίνου 10
18. Το Γύρισμα Giannis Pit 5
19. Η Μαρία και Εκείνος... Makis Del 1
20. Το κρουστό σώμα της ελπίδας ποιώ - ελένη 6
21. Μαμά. Onirokosmos 27
22.  Σιωπή Marina Tsardakli 1
23. Το χρονικό μιας φιλίας Κέρινα Ποιήματα 2
24. Η Παραγγελία παραδόθηκε Giannis Pit 22
25. Το μαγικό βοτάνι Ρένα Χριστοδούλου 5
26. Γουλιά τη γουλιά Woman in Blogs 18
27. Η σωτηρία της ψυχής Κλαυδία
28. Πονταρισιά airis 8
29. Αγαπημένο μου ημερολόγιο Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου 7
30. "Αυστηρά μόνο για μέλη" nikol 2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου