Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

«ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΣΟΥΡΟΥΠΟ» Η συμμετοχή της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη στο 24ο Συμπόσιο Ποίησης.





Προτού πέσει το σούρουπο

Αν μπορούσα να ζήσω τη ζωή μου από την αρχή, θα ήμουν πιο απερίσκεπτος.
Δεν θ’ άφηνα καμιά μέρα να φύγει πνιγμένη στη θλίψη.
Θα αγκάλιαζα όλα εκείνα που μου έχει χαρίσει και θα συνέχιζα.
Θα ζούσα κάθε ανατολή και κάθε δύση.

Θα ανέβαινα σε περισσότερα βουνά.
Θα κολυμπούσα σε περισσότερα ποτάμια.
Θα ‘βλεπα περισσότερα ηλιοβασιλέματα.

Τα ωραιότερα δειλινά είναι εκείνα που κρύβονται πίσω από σύννεφα.   
Αντανακλούν το τέλειο φως στις πλάτες των ορέων.
Υποκλίνονται στη σαγήνη τους που ακλόνητα δέχονται τις βροντές των κεραυνών.
Συνταξιδεύουν την πανδαισία των χρωμάτων
καινούριους κόσμους φανερώνοντας
δίχως να  κάνουν απολογισμό.  

Με φιλιά και μελίρρυτα τραγούδια  θα αγγίξω τις πλάτες τους
για ένα αληθινό κι ανέξοδο ταξίδι μαζί τους
προτού πέσει το σούρουπο και κλείσω τα παραθυρόφυλλά μου…

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη  

Το Συμπόσιο Ποίησης οργανώνει η  εκλεκτή  φίλη Αριστέα στη σελίδα της:  ♥ Η ζωή είναι Ωραία ♥
           ♥ @iris ♥

7 σχόλια:

  1. Πόσο λυρικό, πόσο όμορφο!
    Άξια λοιπόν διακρίθηκε στην τρίτη θέση κι αγαπήθηκε Μαρία μου!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ, Αριστέα μου!
    Η εργατικότητα σου και η δημιουργικότητα σου αστείρευτη!
    Να είσαι πάντα καλά! Καλή συνέχεια και καλές εμπνεύσεις!
    Με όλη μου την φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Αν μπορούσα να ζήσω τη ζωή μου απ’ την αρχή…..» όνειρα που ακουμπούν την ψυχή. Συναισθήματα που καθρεφτίζουν μια αναζήτηση για κάτι πιο δυνατό, ίσως πιο ουσιώδες, πιο απόλυτο.
    Ένα ταξίδι με επίκεντρο τις προσωπικές επιθυμίες, τη στοχαστική διάθεση. Να γυρίσεις την πλάτη στη ρουτίνα, να ξορκίσεις όλα τα άσχημα, να συνθηκολογήσεις με τη ζωή, να κρατήσεις το χρόνο την ώρα που ο ήλιος θα βάφει πορτοκαλί τον ορίζοντα, προτού πέσει το σούρουπο.
    Συγχαρητήρια! Εκφραστικός ο στίχος σε παρασύρει σε εικόνες, στοχασμό και συναίσθημα.
    Ενδιαφέρον και το blog με πλούσιο υλικό για ανάγνωση!
    Να είσαι καλά καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννίκα μου, καλημέρα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στη σελίδα μου:ΑΔΥΤΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ http://mariakolovouroumelioti.blogspot.com και για τα τόσα όμορφα και ενθαρρυντικά που μου εξέφρασες! (Με αυτή σου την επίσκεψη μου έδωσες την ευκαιρία να σε ανακαλύψω!)Ομότεχνες και οι δυο μας! Χαίρομαι που εκφράζεσαι τόσο δημιουργικά! Όταν μοιράζεσαι τις σκέψεις, τις εμπειρίες, το χρόνο, τις δυνατότητες και τις δημιουργίες σου, η ζωή γίνεται πραγματικά πιο όμορφη, πιο υποφερτή. Όσο ο γραπτός σου λόγος, άλλο τόσο και οι καλλιτεχνικές σου δημιουργίες είναι μοναδικές συλλήψεις της ψυχής που μέσα τους ολοκληρώνονται οι ενδότερες ανάγκες σου για έκφραση και δημιουργία. Με τις δημιουργίες σου ελευθερώνεις όλη τη δύναμη της ψυχούλα σου και μας αιχμαλωτίζεις με το γραπτό και τον εικαστικό- καλλιτεχνικό σου ειρμό! Καλή συνέχεια Αννίκα μου! Καλό καλοκαίρι!

    Με όλο μου το σεβασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "...Τα ωραιότερα δειλινά είναι εκείνα που κρύβονται πίσω από σύννεφα...."

    Πόσο στ' αλήθεια μου άρεσε ετούτος ο στίχος.
    Μαρία, αγαπητή μας φίλη. Η Ποιητική σου γραφή θαρρώ έχει, προ πολλού, καταξιωθεί στην συνείδηση των ανθρώπων που σε διαβάζουν τακτικά. Όντας ένας από αυτούς, βλέπω ένα ακόμα σου ποίημα να ιχνογραφήσει τις μαγικές εκείνες στιγμές που πέφτει ένα σούρουπο. Και είναι πολύ ιδιαίτερες και εκφραστικές αυτές οι στιγμές μα την αλήθεια.
    Ένα μεγάλο μπράβο με την καρδιά μου για την συμμετοχή και το ποίημά σου. Να είσαι πάντα καλά να γράφεις έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κ. Γιάννη, πολύ τιμητικά τα λόγια σου! Σε ευχαριστώ από καρδιάς.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι μέσα σε αυτά που ξεχώρισα!
    Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή