Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

«Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ» συμμετοχή της Μαρίας Κολοβού - Ρουμελιώτη στο 20ο παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις". https://mytripssonblog.blogspot.com

 
«Ο μυστικός δείπνος»

 «Φάτε!... και τσιμουδιά σε κανέναν! Κινδύνεψα για πάρτη σας να μπω στο μάτι του Κυκλώνα. Παρόλο που δε μάτωσε ρουθούνι και δεν τσακίστηκε παραθυρόφυλλο, το τομάρι μου, παρολίγο,  να κρεμαστεί  στην κάνη τους. Η ζωή μου θα κόστιζε  όσο το  πάτημα της σκανδάλης για να με στείλουν στον απόπατο!

Πάλεψα, πολύ, να πάρω τούτη την απόφαση. Δεν το χωρούσε η καρδιά μου να σας βλέπω να σέρνεστε στις χωματερές για μουχλιασμένο ξεροκόμματο. Παίζοντας  το κεφάλι μου, κορώνα γράμματα, φρόντισα να χορτάσω την πείνα σας: τώρα, εσείς,   φροντίστε τα υπόλοιπα. Τα μάτια σας δεκατέσσερα! Οι προδότες παραμονεύουν παντού. Ποτέ δεν τους φώτισε το άστρο της Βηθλεέμ και χτυπούν στο ψαχνό δικαίους και αδίκους. 

Το μόνο αμάρτημα μου - αν λέγεται αμάρτημα, είναι που αλάφρωσα του Άφρονα το μερτικό. Κρυμμένο το ‘χε σε χέρσο αμπελοχώραφο, στις ρίζες μιας χιλιόχρονης ελιάς.. Αν και έχω μάθει να κάνω μόνος τη δουλειά μου, με μοναδικό σύντροφο τον εαυτό μου, η κακορίζικη κατάντια μας δεν μ’ άφησε να κρατήσω το όφελος για πάρτη  μου! Η μπότα του κατακτητή έχει ρημάξει τα πάντα. Ο λαός αγκομαχώντας σέρνεται στις ράγιες των εξπρές για ένα καλύτερο αύριο και ο δήμιος καραδοκεί να μας  τσακίσει τα κόκαλα με απερίγραπτη αγριότητα.

Μπούχτισα, να ζω τη βαρβαρότητα! Από γεννησιμιού με πνίγει η αδικία. Το άδικο μοίρασμα. Κάποιες σαπιοκοιλιές να κατεβάζουν τον αγλέουρα και με ανερυθρίαστη ελαφρότητα να τυμπανίζουν  πως ζούνε με απλότητα. Στην υγειά μας, λοιπόν, και μη ξεχνάτε: στον δίκαιο αγώνα κρύβει η ζωή τα κάλλη της», είπε ο ληστής κι έτριψε με ροζιασμένα χέρια τα δασιά γένια του.

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

8 σχόλια:

  1. Μαρία μου, το ξεχώρισα και το ψήφισα!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Μαρία
    συγχαρητήρια για το αφήγημά σου. Ο "Μυστικός δείπνος", για μένα αποτέλεσε μια ιδιαίτερη έκπληξη και φυσικά τον αγάπησα γιατί με άγγιξε ιδιαίτερα.
    Ένα κείμενο με "κόντρα" χαρακτήρα βγαλμένο από την "παρανομία" και την "παραβατικότητα" αλλά με αρχές και αξίες που δεν μπορούν παρά να μας προβληματίσουν.
    Ένας τόσο διαφορετικός "Μυστικός Δείπνος", σφόδρα καταγγελτικός σε κοινωνία που βασιλεύει το άδικο, η αρπαγή και ο επίσημος σφετερισμός.
    Έτσι εδώ ο "ληστής" αποκτά ένα ιδιαίτερο συμβολισμό. Αποκαθαίρεται από τα ανομήματά του και ξεκαθαρίζει.
    Υπέροχο σαν σύλληψη και όμορφο σαν λογοτέχνημα.
    Ειλικρινά μπράβο.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου συμμετοχή!
    Ο μυστικός σου δείπνος, τόσο καλογραμμένος, συγκλονίζει και ταρακουνά!
    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρεμάσαμε με περηφάνια το παράσημο ανδρείας στο στήθος, παρελάσαμε με το κεφάλι ψηλά μπροστά απ’ τους επισήμους, ξεθάψαμε μνήμες από Σαλαμίνες και Θερμοπύλες, φωνάξαμε αέρααα στην Κορυτσά και τους Άγιους Σαράντα, δεν βάλαμε ενέχυρο την τιμή και την αξιοπρέπεια κι ας πεινάσαμε.
    Στο τέλος....μας νίκησαν, θύματα πέσαμε της πείνας.
    Διαβάζοντας το κείμενο δεν μπορεί να μην συγκινηθείς, να μην θυμώσεις, μα και να μην χαμογελάσεις.
    Πολύ όμορφο Μαρία μου με δυνατά συναισθήματα για την τραγικότητα μιας εποχής μα και την μεγαλοσύνη του νου που πάντα βρίσκει τρόπο και λύση.
    Καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου, εκτός απ' τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, εκφράζω και τη χαρά μου που αντωμώνουν οι δρόμοι μας μέσα απ' αυτό το παιχνίδι. Μεγάλη συγκίνηση να ανακαλύπτεις ανθρώπους με κοινές ανησυχίες και προβληματισμούς.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητοί μου φίλοι, είσαστε όλοι υπέροχοι!
    Πραγματικά, χαίρομαι ιδιαιτέρως που ανταμώθηκαν οι δρόμοι μας και συνάντησα ανθρώπους με κοινές ανησυχίες! Όταν οι άνθρωποι μοιράζονται, όταν οι άνθρωποι επικοινωνούν, όταν οι άνθρωποι υπομένουν και περιμένουν να αφουγκραστούν την ατομική φωνή του ανθρώπου και της κοινωνίας γενικότερα, γίνονται πλουσιότεροι και καλύτεροι Άνθρωποι.
    Αγαπητοί μου φίλοι, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα καταπληκτικά πράγματα έχω μάθει από εσάς καθώς περιδιαβαίνω και περιδιαβάζω τις σελίδες σας!

    Να είστε όλοι καλά!
    Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς! Και σύντομα θα συναντηθούμε στο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας μας να στολίσουμε το δέντρο των Χριστουγέννων με πολλά πολλά αστραφτερά λαμπιόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Ο μυστικός δείπνος ήταν από αυτά που ξεχώρισα , αλλά ποτέ δεν είναι αρκετοί οι βαθμοί για να ψηφίσουμε.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Χαίρομαι που ανταμώθηκαν οι δρόμοι μας και μου δόθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψω στις θεϊκές σου δημιουργίες μέσω της προσωπικής σελίδας που διατηρείς! Είσαι πλασμένη από τη φύση με το χάρισμα να φτιάχνεις αγίους και αυτό τα λέει όλα!
    Καλή συνέχεια και καλές γιορτές!
    Υγεία και Ευλογία στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή