Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

«ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ » της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη



ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ

Εκ γενετής τυφλός, 
πορεύομαι, αφουγκραζόμενος
 της ζωής το εμβατήριο,
σκοντάφτοντας 
στα λιθοσώρια των αιώνων,  
στο λυκαυγές της μέρας...
 
Εκ γενετής τυφλός!
Με ξηραμένη   λάσπη στα μάτια μου, 
με δάκτυλα κολλημένα  
 στους αρμούς  των βλεφάρων μου,
ψάχνω ψηλαφητά 
την κολυμβήθρα του Σιλωάμ,
να εμβαπτιστώ 
τη ρέουσα λάβα... 

Εκ γενετής τυφλός…
Ψάχνω το φως
που δεν απωλέσθη!

Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2019

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

3 σχόλια:

  1. Αγκαλιάζει όμορφα το δείλι το ποίημά σου...Μπλέκει στα χρώματά του, όπως κάνει το ταξίδι των στίχων σου.
    Καλησπέρα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα το φως Μαρία μου απ’ την ψυχή βγαίνει!
    Τι ωραία που το θέτεις, πόσο βοηθά την ψυχή αυτή η αυτογνωσία. Πόσο λυτρωτικό οι σκέψεις να αποδέχονται τις αλήθειες με μια βαθιά ενορατική λειτουργία που οδηγεί πέρα απ’ την λογική στα ξέφωτα του νου
    Όμορφος, εκφραστικός και ο πίνακας!
    Να είσαι καλά Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις τακτικές επισκέψεις σας και τα καλά σας λόγια!

    Έχετε τις εγκάρδιες ευχές μου!
    Καλή σας ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή