Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

«ΝΟΕΡΟ ΤΑΞΙΔΕΜΑ» μια καινούργια εικαστική δημιουργία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

« ΝΟΕΡΟ ΤΑΞΙΔΕΜΑ»

Ακριλικό σε καμβά της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Διάσταση: 75cm X 130cm
 

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ  ΕΡΓΟΥ


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ  ΕΡΓΟΥ

 ΝΟΕΡΟ ΤΑΞΙΔΕΜΑ

Οδοιπορώντας στης μέρας το απαύγασμα, δεν βρίσκει τόπο να σταθεί  η ανάσα μου‧ εγκυμονεί στα βήματα του χρόνου. Ίσκιοι  περνούν… με  τριγυρνούν....τις ώρες μου λεηλατούν και ξεγυμνώνουν την ψυχή με δουλικούς ιριδισμούς και με  μαργώνουν.
Ζω τη ροή των  γοερών λεπτών‧ των ανεκπλήρωτων  στιγμών‧ τ’ ονείρου τη θολούρα. Ζω με το σώμα της βροχής, που μέσα σε αναλαμπή σκορπά  στ’ απείρου τη φουρτούνα.  
Στρώνω λιβανωτά φιλιά, γονυπετής στα μονοπάτια‧ στους υπερκόσμιους γαλαξίες, προσευχές. Μάρτυς μου, ας είναι ο Θεός που με πελώριο μάτι  αγναντεύει κι η μάνα Γης όπου με γέννησαν καθώς μ’ ωδίνες εμφυσούσαν βροντές και κεραυνούς, τα νήματά μου πλέκοντας.
Οι  φτέρνες μου ματώνουν. Δακρύβρεχτοι  στεναγμοί το γέλιο μου στόμωσαν. Με χίλιες μαχαιριές το πρόσωπο σημάδεψαν κι έκτισαν στο διψασμένο μου κουφάρι, πηγή δροσιστική, να ξεδιψάς όταν βρεθείς σε  άγνωρες κι άνυδρες εκτάσεις.  
Μάρτυρας  είναι η ζωή που απαρχής γκαστρώθηκα και συνεχώς γεννοβολάει.

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Μαρία Κολοβού  Ρουμελιώτη

3 σχόλια:

  1. Τι να πω, υποκλίνομαι στη δημιουργία σου αγαπητή φίλη και στο πολυποίκιλο του ταλέντου σου. Ειλικρινά μπράβο.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νοερό ταξίδι στου μυαλού τα γυρίσματα. Σαν να ονειρεύτηκα ένα παραμύθι σ’ ένα κόσμο διάτρητο μέσα απ’ την παλέτα με σκόρπιες πινελιές σε μια ακολουθία χρωμάτων και μια σύζευξη πάθους και ηρεμίας, φλυαρίας και σιωπής. Ένα ταξίδι της φαντασίας, μια περιπλάνηση του νου, να αφήνεσαι, να ψάχνεις τις πιο βαθιές γωνιές της καρδιάς σου, τις ρίζες, να δημιουργείς το δικό σου κόσμο κι ύστερα να κάθεσαι να ιστορείς τους στοχασμούς σου. Όμορφο είναι!!
    Μαρία μου να είσαι καλά!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τιμητικά τα λόγια σας αγαπητοί μου φίλοι.
    Σας ευχαριστώ πολύ!
    Κι εγώ παρακολουθώ τη δημιουργική σας πορεία
    και θαυμάζω τα γεννήματα της ψυχής σας.( Ωραιότερες δημιουργίες ζυμωμένες με αγάπη και μπόλικο μεράκι!)
    Δεχτείτε τα συγχαρητήρια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή