Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ

Γεραλής Απόστολος – Geralis Apostolos [1886-1983] | Ζωγράφοι, Ελαιογραφίες,  Καλή τέχνη
Πίνακας του Απόστολου Γεραλή (1886-1983)
 
ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ 
 
Του Δεκέμβρη η μέρα: Καλημέρα, Καλησπέρα!
Χιόνι του Δεκέμβρη, χρυσάφι του καλοκαιριού
πείτε   πόσο αξίζει του φτωχού η κουρελού;
Κρύο αν περονιάζει το γυμνό κορμί του
τη φυλά ο δυστυχής όπως τη ζωή του...
Ο Γενάρης δε γεννά μήτε αυγά μήτε πουλιά 
κάποιοι βράζουν τραχανά - συνταγή από παλιά! 
Ήμουνα  ο τυχερός που μου τη θυμίσανε  
και μαγείρεψα εψές που τα κρύα αρχίσανε! 
  
14 Δεκέμβρη  2021
 
 Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

3 σχόλια:

  1. Παραδοσιακό και κλασικό Μαρία μου. Και ανθρώπινο γεμάτο μόχθο.
    ο Πίνακας δικός σου κορίτσι μου;
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για την τακτική παρουσία σου και για τον υποστηρικτικό σου λόγο. Ο πίνακας είναι από αναζήτηση στο διαδίκτυο. Μια καθημερινή εικόνα του παρελθόντος δοσμένη με λεπτότητα και ρεαλισμό. Καλό θα ήταν να ανέφερα τον καλλιτέχνη, αλλά δεν γνωρίζω ποιανού ζωγράφου είναι.
    Τις ευχές μου για καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφοι στίχοι Μαρία μου! Γεμάτοι συναίσθημα για μια εποχή που άλλη την τρέμουν κι άλλοι την λατρεύουν.
    Ο πίνακας-αν μου επιτρέπεις- είναι του Απόστολου Γεραλή (1886-1983)
    Καλό βράδυ Μαρία μου, Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή