Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

140 Κεφαλια ideas | ζωγραφική, πίνακες ζωγραφικής, τέχνη
Εικόνα  από το διαδίκτυο

 

ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ

Ποιος θεός Ήφαιστος σμίλεψε το κορμί σου με το καλούπι του έρωτα κι έγινε η σάρκα σου φωτιά και τα φιλιά σου πουλιά διαβατάρικα που αλλάζουν πατρίδες;

Στα όνειρά μου σε έπλαθα χρόνια‧ στους εφηβικούς οραματισμούς‧ σαν Ήλιο θεό, τιμονιέρη στο άρμα του να οδηγεί σε δικό μου ουρανό. Κι εγώ απρόσμενα στην άκρη της ανατολής, ντυμένη το φως το αγνό, αφέθηκα να αράξεις την άμαξα της καρδιάς σου στο λευκό κρινάκι του στήθους μου! Να περιπλανηθούμε μαζί στο ανεξερεύνητο, αιχμαλωτίζοντας τις πολέμιες σκέψεις σου μες την ειρηνική σημαία του κορμιού μου‧ να γαληνέψει το τσουνάμι των επιθυμιών στις αθωότητας το στενό ντιβάνι.

Μικρό, μα όμορφο ταξίδι! Δεν μπόρεσα να σε κρατήσω κοντά μου αιώνια. Μόνο η ανάμνηση συντροφεύει τη ρότα μας ανοίγοντας πάντα διαδρόμους φωτός. 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

4 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο Μαρία! Από τα πιο ερωτικά και εκφραστικά σου δημιουργήματα αγαπητή φίλη, αντανακλά τη δύναμη των αισθήσεων και των συναισθημάτων. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιάννη, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Να χαίρεσαι ότι αγαπάς! Ο έρωτας, ως κινητήρια δύναμη ζωής και ψυχικής ανάτασης να σας συντροφεύει.
      Καλή αυριανή!

      Διαγραφή
  2. Σώμα ερωτικό που μοίραζε υποσχέσεις, καρδιά που παραδίνεται στη μέθη της ζωής. Μόνο η ανάμνηση μαρτύριο και μαρτυρία στη φλόγα του φωτός όπου γεννήθηκε η αγάπη.
    Μαρία μου η πένα σου με τρυφερότητα και ευαισθησία ξέρει να χρωματίζει την αγάπη. Υπέροχο κείμενο!
    Καλό ξημέρωμα!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στην αγάπη, στον έρωτα, στα όμορφα αισθήματα!
    Πάντα όμορφα κι ενθαρρυντικά τα λόγια σου αγαπητή μου φίλη.
    Ευχαριστώ πολύ.Να χαίρεσαι ότι αγαπάς!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή