Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

ΠΡΟΣΩΠΑ-ΦΙΓΟΥΡΕΣ πινακες ζωγραφικης
Εικόνα από αναζήτηση στο διαδίκτυο

 ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ

Με τη δροσιά με ξύπνησε

του Μάη το αηδονάκι
να βγω στο  μπαλκονάκι.

Μαγεύτηκα τη σιγαλιά

του φεγγαριού το τόπι
μου ρίχνει στο κατώφλι.

Το είδε ο Αυγερινός

και χάρηκε η Πούλια
μου στείλανε την κούνια.

Να ανθίσει ο σπόρος της ζωής

και να τον ταχταρίσω
χαρά να του χαρίσω.
 
Κι έστησε ο Μάης το χορό
με τις σεμνές κοπέλες 
που είναι πάντα ωραίες!

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2022 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 

 

 


3 σχόλια:

  1. Όμορφο το ποίημά σου Μαρία μου, τραγουδιστό, γεμάτο άνοιξη και τα μύρα του Μαγιού.
    Χρόνια πολλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκφραστικά ποιητικός ο λόγος σου Μαρία μου, με απλή ματιά, χαρούμενες εικόνες μας σεργιανίζει στου Μάη την ομορφιά.
    Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά! Καλό κι ευλογημένο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά αγαπητοί μου φίλοι!
      Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή