Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

«ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Ύμνος για την Ειρήνη! - KinderellaΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Στέκομαι,  εδώ, μπροστά σας.

Γυμνή και καταματωμένη. 
Με ολάκερη την αλήθεια  πετρωμένη στα χέρια μου. 
 
Μακάρι να μπορούσα  να δραπετεύσω, 
έστω για λίγο απ’ το μαρτύριο, 
την τελευταία μου διαθήκη να συντάξω 
με την ελπίδα κάποιου νοήμονα.
 
Χιλιάδες χρόνια με τραβολογούν 
από παζάρι σε παζάρι στις γειτονιές του κόσμου.
Το ρούχο μου ξεσκίστηκε. 
 
 Γυμνή και καταματωμένη...
 Ενδύθηκα  ετούτη τη γωνιά, 
τα σάβανα και τα νεκροφιλήματα. 
Το σώμα μου παγώνει!

Φταίω εγώ! Δεν πρόλαβα

του αδελφού μου εχθρού τα χέρια να αφοπλίσω 
με τα χειροφιλήματα... 
Ο πόνος κοστίζει λιγότερο από τη γιατρειά 
κι είπαν  να με  σκοτώσουν…

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου