Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

«ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΔΙΧΩΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ» στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΗΣΗ___ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ: Παναγία Κλαίουσα 
ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΔΙΧΩΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Η άνοιξη μας καλωσόρισε  καρφώνοντας
πολλά μαχαίρια στην καρδιά.
Χάραξε μια ανατολή ματωμένη,
πνιγμένη σε στάχτες  και καπνούς...
Αιμορραγεί το Φως στην κάθε απουσία
και η ζωή  διαμελισμένη αναζητάει τα κομμάτια της.
Τρέμει η αλήθεια...
Άγγελοι ανεβοκατεβαίνουν τις σκάλες του ουρανού
ανοίγοντας τις πύλες…
Κάποιοι αρχάγγελοι παρέμειναν πίσω για τη Δευτέρα Παρουσία
δικάζοντας το μαυροφόρο Μάρτη...
 
Μακρύς ο δρόμος ...
Βαρύς ο σταυρός...
Αβάστακτος  ο πόνος...
 
Αχ Παναγιά μου, πονεμένη, γιατί επέτρεψες το κακό;
Από πού θα κρατηθούν  οι πονεμένες μάνες;
Τούτη η Σταύρωση δεν έχει Ανάσταση...

Δευτέρα, 6 Μαρτίου 2023
 
 Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

4 σχόλια:

  1. Η ψυχή σου πάλλεται από το στενάχωρο των ημερών, Μαρία μου. Αφουγκράζεσαι τον πόνο, δακρύζεις, πονάς. Γράφεις με στίχους την απώλεια. Άραγε θα φέρει τούτο το Πάσχα λυτρωμό;
    Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω τι να αποκριθώ Μαρία μου. Μια θάλασσα αισθήματα ο λόγος σου που πνίγηκε στην οδύνη. Αχ οι μάνες! Αλάτι σταλάζει καθημερινά στις πληγές της ψυχής τους.
    Τι όμορφος ο λόγος σου Μαρία! Η καταγραφή του πόνου, της απελπισίας, αλλά και αμυδρού φωτός στις ψυχές των αδικοχαμένων. Μόνο που δεν φέρνει λύτρωση.
    Ναι θα αργήσει πολύ η Ανάσταση σε τούτη τη Σταύρωση.
    Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι μου, να είσαι καλά!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδιαίτεροι οι στίχου σου Μαρία μου!!! Με άγγιξαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι Μαρία μου Σταύρωση χωρίς Ανάσταση θα είναι από εδώ και πέρα για όλους όσους έχουν χάσει αγαπημένα τους πρόσωπα.
    Να ευχηθούμε καλή υπομονή και κουράγιο σε όλους Μαρία μου
    Καλή Άνοιξη μα ότι συνεπάγεται αυτή να γαληνεύει τις καρδιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή