Παρασκευή 5 Μαΐου 2023

«ΈΧΩ ΜΙΑ ΚΌΡΗ», της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη



«ΚΟΡΗ»

Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΈΧΩ ΜΙΑ ΚΌΡΗ

 

Έχω μια κόρη, μοναχοκόρη!

Τρέχει σε κάμπους,  βουνά και όρη.

Μιλά με δέντρα, πουλιά, αγρίμια. 

Σπάει την πέτρα  κι ανθίζουν μπρισίμια.

 

Έχω μια κόρη, πανώρια κόρη!

Γλεντά τον άνεμο και πιάνει πλώρη.

Σχίζει τις θάλασσες και τα πελάγη.

Τη ρότα ανοίγουν, προστάτες Άγιοι!

 

Έχω μια κόρη, σωστό τσακάλι.

Στο Έβερεστ  βρήκε της φύσης τα κάλλη.

Ζεστή η καρδιάς της, τους πάγους λιώνει.

Στη ράχη του Ήλιου μπουγάδα απλώνει.

Τρίτη, 18 Απρίλη 2023

 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη


  

(Αφιερωμένο στην κόρη μου για την επιτυχή προσπάθειά της να ανέβει τα Ιμαλάια )

3 σχόλια:

  1. Γεμάτος από μητρική αγάπη και περηφάνια, ξεχειλίζει από συναίσθημα ο λόγος σου Μαρία μου! Κι όταν τελειώσεις με το λόγο, παίρνεις τα σύνεργα ( πινέλα ) για να αποδώσεις κάθε απόχρωση της ψυχής. Ένας πίνακας με λέξεις και ένα ποίημα με εικόνες. Υπέροχα και τα δύο. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Έτσι πάντα υψηλοί να είναι οι στόχοι στη ζωή της.
    Να είστε καλά!
    Καλό Μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό κι ευλογημένο μήνα, Αννίκα μου.
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.
      Καλό Σαββατοκύριακο, αγαπητή μου φίλη!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Μαρία μου, έχεις μια μοναδική ικανότητα και ευλογία να συνδυάζεις την τέχνη της ποίησης με τις εικαστικές σου στιγμές, τη ζωγραφική σου. Δημιουργώντας εξαίρετα έργα και συνδυασμούς, γεμάτους συγκίνηση.
    Μπράβο κορίτσι μου. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή