Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

Εκφράζω δημοσίως τις ευχαριστίες μου σε όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση της παρουσίασης του βιβλίου μου: «ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ» η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023 στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Μηχανουργείο».




Αγαπητοί μου  φίλοι, φίλοι της ποίησης και  της δημιουργίας, του έμορφου λόγου και  της Λογοτεχνίας: ένιωσα πολύ συγκινημένη από την παρουσία σας στην εκδήλωση παρουσίασης του καινούργιου μου πονήματος από τις Εκδόσεις  «ΤΟ ΔΟΝΤΙ», που φέρει τον τίτλο: «ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ» η οποία  πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023 στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Μηχανουργείο».

Εκφράζω δημοσίως τις ευχαριστίες μου σε όλους όσους βοήθησαν για την πραγματοποίηση της παρουσίασης  του βιβλίου μου: Τον υπεύθυνο των εκδόσεων  «Το δόντι», Ανδρέα Τσιλήρα,  τον ηθοποιό και σκηνοθέτη  Γεράσιμο Ντάβαρη για την φιλοξενία   στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Μηχανουργείο» και την αφήγηση αποσπασμάτων απ’ το βιβλίο, τον  φιλόλογο και συγγραφέα Φώτη Δημητρόπουλο για την εν τω βάθη μελέτη, την φιλολογική εκτίμηση κι ερμηνεία των κειμένων, τον εκπαιδευτικό και πρόεδρο του Συλλόγου Αρκάδων «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης»  Παναγιώτη Καρασπήλιο, για   τον συντονισμό της εκδήλωσης και τον  πλούσιο λόγο του, το γραμματέα του Συλλόγου  κ. Χαράλαμπο Γιαννακόπουλο  και τον ταμεία κ. Δημήτριο Θωμά για την εγκάρδια και ουσιαστική υποστήριξη τους, τη συγγραφέα και ηθοποιό Χριστίνα Παπανικόλα  για την όμορφη αφήγηση και το  καλλιτεχνικό βίντεο που δημιούργησε με σκοπό την προώθηση του βιβλίου μου. Επίσης, ευχαριστώ όλους όσους παραβρέθηκαν   στην εκδήλωση,  γιατί αφιέρωσαν πολύτιμο προσωπικό τους χρόνο ξοδεύοντας τον μαζί μου, δίνοντας μου την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί τους κομμάτια της ψυχής μου. Ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα η εκδήλωση του θαυμασμού και της αγάπης τους. Ανάμεσα  στο κοινό βρέθηκαν αρκετοί φίλοι ομοϊδεάτες και ομότεχνοι  κι έτσι συνδιαλέχτηκα με εκλεκτούς φίλους του βιβλίου, του κόσμιου λόγου, με φλογερούς εραστές της τέχνης και του αθλητισμού. Προσπάθησα  να μιλήσω  όσα γίνεται πιο καθαρά  και να μεταφέρω με  επιείκεια συναισθήματα και σκέψεις  που με οδήγησαν στη συγγραφή του βιβλίου μου.

Αγαπητοί αναγνώστες, το βιβλίο είναι γέννημα ψυχής. Γέννα επώδυνη! Ανήσυχη η σκέψη, πρωτοπορεί του εφησυχασμού παρατείνοντας την επαγρύπνηση του νου. Ένα βιβλίο μπορεί να κυοφορείται για χρόνια…. και καθ’ όλη τη διάρκεια της κυοφορίας, ο συγγραφέας νιώθει όλα εκείνα τα συμπτώματα της γκαστριάς χωρίς ποτέ να γνωρίζει την έκβαση της κυοφορίας του. Συλλαμβάνεται τις ώρες της μοναξιάς, της θλίψης ή της αγωνίας. Την ώρα της περισυλλογής και της ενδοσκόπησης. Όταν  πιάνεις κουβέντα με τον εαυτό σου και λογομαχείς με τους δαίμονές σου! Τη στιγμή που σε καλεί η Μούσα και της ανοίγεις την πόρτα…

Το βιβλίο εμπνέει. Ψυχαγωγεί. Είναι όχημα που σε ταξιδεύει με κατεύθυνση τη γνώση!

Συνηθίζεται να λέγεται πως, ένας πίνακας ζωγραφικής είναι ένα ανοιχτό παράθυρο με θέα σε τοίχο συμπαγή‧  για το βιβλίο μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι ένα ταξίδι εξερεύνησης! Ένα ταξίδι εξερεύνησης στην ψυχή του συγγραφέα και όχι μόνο.

Το βιβλίο μου «Στην Κατακόμβη της Σαρκός» γραφόταν για περισσότερα από 10 χρόνια. Μέσω αυτού, προσπάθησα να εντρυφήσω την  άγνωστη κι ακατανόητη φύση μου... Ενημερώθηκα για θρησκείες και πολιτεύματα, μελέτησα φιλοσοφίες κι αφουγκράστηκα τη ροή της ιστορίας... Μου ήταν αδύνατων να δώσω εξηγήσεις σε καίρια ερωτήματα… κι έτσι αφέθηκα στοργικά στην εσωτερική μου φωνή, να με κατευθύνει με σύνεση και στοργή, γιατί ποτέ μου δεν μπόρεσα να αντέξω τις μεγάλες διακυμάνσεις. Η εν λόγω  συλλογή πεζογραφημάτων, έχει αλλάξει πολλές μορφές μέχρι να πάρει την τελική του μορφή. ( Αυτή,  δηλαδή,    τη μορφή βιβλίου που κρατήσατε στα χέρια σας… ) Και  είναι γέννημα ψυχής, αγαπημένο, γιατί μέσω της γραφής αντιστέκομαι και φωνάζω πως ατόφια θέλω να μείνω,  χωρίς ποτέ να παραβλέπω  την αγωνία και τον αγώνα της ψυχής που κοινός είναι με εκείνον  όλου του κόσμου.

Δεν ζήτησα ούτε ζητάω πολλά. Βολεύομαι στη θαλπωρή της οικογένειας,  την ήρεμη έγγαμη ζωή, αφοσιωμένη στις υποχρεώσεις ως σύζυγος και εργαζόμενη   μητέρα, μαθαίνοντας μέσα από τα λάθη μου και την ατέρμονη προσπάθεια για βελτίωση.  

Τελειώνοντας θέλω να τονίσω πως,  το βιβλίο δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αναλώσιμο υλικό.  Είναι  πνευματικό αγαθό που ο κάθε συγγραφέας προσφέρει κατόπιν σκληρής πνευματικής εργασίας,  εκθέτοντας τον εαυτό του στην σκληρή κριτική του κάθε αναγνώστη  που θα το διαβάσει…

Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2023

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 (Συγγραφέας- Εικαστικός)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου