Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Αφιερωμένο στην κόρη μου, που έγινε μανούλα!

 


Αφιερωμένο στην κόρη μου, που έγινε μανούλα!
Ευτύχησα να γίνω γιαγιά! 
 
ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΝΕΟΓΝΩΝ
ΑΙΘΥΣΑ ΘΗΛΑΣΜΟΥ
 
Αχ απαλό που 'ναι το στήθος σου,
μανούλα!
Σαν Ρόδο ευωδιάζει!
Και η καρδούλα σου,
μανούλα,
σαν το αηδόνι κελαηδεί! 
 
Μου αρέσει πολύ
Το στήθος σου, μανούλα! 
Το γάλα σου με τρέφει! 
 
Γιορτάζεις, μανούλα,
γιατί με κρατάς αγκαλιά! 
 
Πρώτη Μητρική Αγκαλιά!
Πρώτος Μητρικός Θηλασμός!
Άγγιγμα ψυχής οι ανάσες μας!
 
(Οι στίχοι γράφτηκαν στην αίθουσα αναμονής 7: 30 πμ 
28 Μαρτίου 2024)
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

4 σχόλια:

  1. Μαρία μου, τι λες τώρα! Να σας ζήσει το εγγόνι, κοπέλα μου! Όλες μου τις ευχές κοντά σας. Και φυσικά η ευαισθησία σου πάλι έκανε το θαύμα της. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τις εγκάρδιες ευχές σου αγαπητέ Γιάννη! Καλό μήνα εύχομαι και κάθε καλό στην οικογένειά σου!
    Υγεία κι Απολλώνιο Φως να φωτίζει τη διαδρομή σου!
    Πάντα επιτυχίες!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι όμορφο φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου χίλιες ευχές, τις πιο όμορφες για το εγγονάκι σου και τη μανούλα του. Να ζήσει, καλότυχο κι ευλογημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ , Αννίκα μου!
    Κάθε καλό στη ζωή σου και στους αγαπημένους σου!
    Καλό μήνα αγαπητή μου φίλη!
    Πάντα φωτεινές και δημιουργικές να είναι οι διαδρομές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή