Σάββατο 6 Απριλίου 2024

ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΓΑΛΗΝΗ! της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΓΑΛΗΝΗ!

Αχ ψυχή μου, άραχλη…
Σκληρή…
Σκοταδιασμένη…
Ακόμα κι αυτά που σ’ αγαπούν, φοβάσαι!...
Κι αν η Αλήθεια αποκαλύψει τα λάθη σου,
με καχυποψία τα εξετάζεις
και σε πόνο μεταλλάσσεις την Αγάπη!…

Δείξε μου τον δρόμο σου Γαλήνη‧
φανέρωσε το άθροισμα των αρετών‧
της γνωστικής τρυφερότητας το χάδι πάνω στο πρόσωπό μου‧
το χάος των σκέψεων να φωτιστεί,
να κοπάσουν οι καταιγίδες!..

Στη φωτιά έχουν τσουρουφλιστεί οι φτερούγες μου
και τόσα χρόνια προσπαθώ , σχεδόν έναν αιώνα,
για το ατέρμονο κυνήγι της εκτίμησης,
της φίλτατης ισορροπίας‧
κι όλο κεραυνοί με χτυπούν χαμένη στην ομίχλη!..

Ρηχό το βάθος της θάλασσας για να πνιγώ...
Στα βράχια σκάβω να χωθώ
να σκεπάσω τα κόκαλα μου!

Οι πολυτάλαντες Μούσες που με τρόμαζαν:
Δάσκαλο βάπτισαν το παρελθόν
και την ορμή τους, γνώση!

6 Μάρτη2024

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

1 σχόλιο:

  1. Ποίηση και ζωγραφική, πάνε αντάμα στα χέρια σου, καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή