Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

«Ο μύστης του Ομήρου» από τον Μοσχόπουλο Γεράσιμο.

























«Ο μύστης του Ομήρου»

Σείστηκαν τα θεμέλια στη σκοτεινή μου κτίση,
βυθίστηκαν τα όνειρα σα νέα Ατλαντίδα,
με καταράστηκε η Γη και η Μητέρα φύση,
τα μαύρα φόρεσες βουβά κρυστάλλινη ελπίδα.

Μ’ αγκάλιασε σαν τον βοριά, μια παγωμένη θλίψη,
κρύφτηκαν τ’ άστρα μακριά, ορφνή μου, κρύα νύχτα,
κόσμε μου σβήνεις σαν κερί απ’ την πικρή μου σήψη,
σαν το λυθρίνι πιάστηκα μες στου ψαρά τα δίχτυα.

Σα Φοίνικας που έχασα τ’ αθάνατα φτερά μου
και η φωτιά με δάμασε στις πιο αθρόες στάχτες,
αναγεννήθηκα γοργά απ’ το καθρέφτισμά μου,
βαπτίστηκα σαν όσιος από τους καταρράκτες.

Ιεροφάντης είμαι πια και του Ομήρου μύστης,
τελώ μυστήρια ξανά σ’ αρχαία πυραμίδα,
υμνώ το ύδωρ του ναού και της αγίας πίστης,
καθοδηγούμαι ιερά απ’ την σοφή πυξίδα.

Σα ναυτικός που έψαχνα για πάντα την πατρίδα,
μέθυσα απ’ το χώμα της στην μυθική στεριά της,
Ιθάκη μου εγκολπώθηκα στην μητρική φροντίδα,
καλπάζοντας τον Πήγασο, του όναρ στρατηλάτης.

Μοσχόπουλος Γεράσιμος.

(Το ποίημα γράφτηκε στις 17/10/12 και ώρα 22:41μμ)


 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ


Ο Μοσχόπουλος Γεράσιμος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Το 2004 ένιωσε ένα εσώτερο κίνητρο να τον ωθεί να αποτυπώσει στο χαρτί τις σκέψεις του κι έτσι έγραψε το πρώτο του ποίημα. Από τον Γενάρη του 2012 γράφει στο Λογοτεχνικό Μπλογκ ως διαχειριστής. Επίσης πεζά κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στο www.onestory.gr, ενώ ποιήματά του έχουν δημοσιευτεί στο ιστολόγιο «Παράθυρο στα όνειρα», στην ιστοσελίδα «Αποστακτήριο λόγου και τέχνης» κ.α. Τον Ιούλιο του 2012 απέσπασε έπαινο στο λογοτεχνικό διαγωνισμό της Ουνέσκο Κεφαλληνίας με το ποίημα «Χαράζει άνοιξη». Τα ίδια εσωτερικά κίνητρα τον ωθούν στη συνέχιση της γραφής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου