Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

ΥΜΝΟΣ ΣΤΗ ΓΕΝΝΑ της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Φλώροι Εικαστικοί: Η Στιγμή της Γέννας στην Τέχνη 

ΥΜΝΟς ΣΤΗ ΓένΝΑ

Πρώτη ανάσα,
κραυγή ζωής!
Έκανες εντός μου
να λουλουδιάσουν όνειρα
ανασταίνοντας πόθους,
Εμβάσματα διαιώνισης
καρπών στιγμών ευλογημένων.
Ψυχή της σαρκός μου,
ύμνε αγγελικέ,
δόνηση πόθου,
μεταλαμπάδευση ελπίδας,
φροντίδα θεών,
δρόμημα  σάρκας:
Με σπάργανα ντύθηκες
δια χειρός, Ελεύθειας,
ρίχτηκες  στις αγκάλες μου
καρπέ, ζωοδότρας μήτρας,
σαν  ζωής κάλεσμα, ηχηρό!
Ποταμέ ρέουσας ζωής,
ανάσα ουράνιου στόχου,
της διαδρομής μου διώχνεις το νεφέλιο.
Η γέννησή σου πρόσδωσε
ουσία και νόημα
στην πορεία του Αγώνα μας!

Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

 Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 

3 σχόλια:

  1. Ένας ύμνος στη ζωή με όμορφη στοχαστική διάθεση, με εικόνες λυρισμού που ξεχειλίζουν χαρά, συγκίνηση, ανάμνηση γλυκιά κι αγαπημένη στο πιο πολύτιμο δώρο ζωής. Η αγάπη και η δημιουργία στον πιο όμορφο στίχο.
    "ποταμέ ρέουσας ζωής, της διαδρομής μου διώχνεις το νεφέλιο"
    Περήφανη Μάνα να σαι καλά να καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονιστικό Μαρία! Κάθε του στίχος, κάθε του λέξη και εικόνα, συγκλονιστικό! Δεν έχω λόγια. Πάντα η ποίησή σου δημιουργεί φως Μαρία. Και να πω ότι η εικόνα επίσης συγκλονίζει.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ αγαπητοί μου φίλοι.
    Εμψυχωτικός ο λόγος σας και η παρουσία σας στο φτωχικό μου σπιτικό, με τιμάει ιδιαιτέρως!
    (Ο πίνακας είναι από την αναζήτησή μου στο διαδίκτυο)
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή