Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

«ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ » της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

«ΠΟΡΤΡΕΤΟ»

 Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Διάσταση 80 cm X100cm

 

 

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ 

 

Τα χέρια σου, μετρούν από παλιά
καρφιά μπηγμένα στις παλάμες 
που μπόρεσαν και κράτησαν τις δάδες
φλόγες Αγάπης και της Μοίρας τα χαρτιά.
 
Τόνοι πολλοί τις φάλαγγες σμιλέψαν
βράχοι ακλόνητοι εγίνηκαν όλοι οι κόμποι 
της ζήσης μας εφάρδυναν  οι δρόμοι
το δάκρυ της ψυχής σου μας φιλέψαν.
 
Τα χέρια σου, αχ, πόσο τα αγαπάω!
Πέτρα την πέτρα έκτισαν  κι ανθίζει
βασιλικός στο σπίτι μας μυρίζει
τα χέρια σου φιλώ και τα τιμάω.
 
5 Νοέμβρη 2011 
 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

Αφιερωμένο στο έτερον ήμισυ

3 σχόλια:

  1. Ω κυρία μου τι λες τώρα! Ένα ποίημα που ξεχειλίζει τρυφερότητα για τον σύντροφό σου! Μπράβο Μαρία, στέκομαι με σεβασμό στους στίχους και στα συναισθήματα.
    Για τον πίνακα δεν έχω λόγια. Εξαιρετικός.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε στίχος γεννά μια εικόνα, και μέσα από κάθε εικόνα αναδύεται η διαδρομή και η ιερότητα της ψυχής για την αγάπη. Όμορφα συναισθήματα Μαρία μου, τρυφερά και ευαίσθητα που συγκινούν.
    Να είστε καλά να χτίζεται γερά θεμέλια να βρίσκει πάντα στέγη το "Εσείς" και η αγάπη.
    Υπέροχη προσωπογραφία!!!
    Καλό βράδυ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 38 χρόνια, φίλος, σύντροφος , αγαπητικός σύζυγος, ζευτήκαμε το ζυγό της ζωής και του γάμου. Μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα της ζωής. Τα χέρια του, ιερά μέλη, κρατούν κουπί και τιμόνι.Γερά και δυνατά τρέφουν τις μέρες μας. " Καλώς τη μελισσούλα !" έλεγε η μάνα μου σαν έμπαινε στο σπίτι. Ο Θεός να μου κόβει μέρες και να του τις χαρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή