Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

ΑΤΙΤΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Σκεπτομενος | Μαθήματα τέχνης - Artlessons.gr
Εικόνα από αναζήτηση στο διαδίκτυο

 

ΑΤΙΤΛΟΙ  ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ                                                  

 1.

Μέρες έρχονται και φεύγουν
κι εγώ από την πολεμίστρα της ζωής
σημαδεύω με την σφεντόνα τους εφιάλτες μου.
 
2. 
                             
Μη με πυροβολείτε καθώς
η ψυχή μου κοιτάζει τα είδωλα των ματιών σας
προσπαθώντας να αντιστρέψει την λανθασμένη εικόνα σας.
 
 3.
 
Μέχρι πότε θα βασανίζετε  μια σκέψη καθαρή;  
Δεν έχετε καταλάβει ακόμα
πως πηγάζει από κρυστάλλινα βουνά;  
 
 4.  
                        
Στον κρουσταλλένιο καθρέφτη
καθρεφτίζεται ο ήλιος.
φέρνοντας την θέρμη του στη γη. 
 
  5.  
                             
Λέτε πως έχετε  ψυχή!
Μα πώς μπορείτε και βασανίζετε
την αύρα  που σας χαϊδεύει;
 
 6.
 
Στο χθες   τάζατε άλλα
κι άλλα στο σήμερα...
Ανούσιο  λόγο καταντήσατε   τη ζωή σας.
 
 7.
 
Φοβάμαι λευκό μου όνειρο!
Το τείχος της πολεμίστρας μυρίζει μπαρούτι.
Το βόλι περιμένει ανάφλεξη.
 
8.                    
 
Λευκή μου,  αγάπη, φτερούγισε!
Στους λευκούς λογισμούς
δεν υπάρχουν εμπόδια!
 
 9.
 
Μη μας πυροβολείται
Τα χέρια μας είναι άοπλα.
Φροντίζουν  μόνο ένα   ολόλευκο, πληγωμένο περιστέρι.
 
27 Μαρτίου 2012
 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη  

2 σχόλια:

  1. Πάντα η ποίησή σου, αγαπητή φίλη, έχει τη δική της ομορφιά και έκφραση. Σε καλησπερίζω με πολλές ευχές για να είσαι και να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύγχρονο, επίκαιρο και αληθοφανές. Και παρά τον συμπυκνωμένο λόγο το ήθος και το νόημα των λέξεων είναι ξεκάθαρο. Ευτυχώς «στους λευκούς λογισμούς δεν υπάρχουν εμπόδια» Πολύ όμορφο Μαρία μου!
    Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή