Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

«ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΗΡΩΙΣΜΟΣ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΗΡΩΙΣΜΟΣ

Θέλει γερά κότσια να μπορείς

να σηκώνεις το αβάσταχτο φορτίο 
μιας ανελέητης μοίρας‧  

να βρίσκεις το κουράγιο  να βάζεις

τις σπασμένες φτερούγες  στο γύψο
να δέσουν με Υπομονή,
Επιμονή και Δύναμη 

να συνεχίζεις ακάθεκτος 
με νύχια και με δόντια 
να  επιστρέψουν στη ζωή  
οι μελλοθάνατοι...

Αυτό είναι σθένος και ηρωισμός! 

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2021

 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 

5 σχόλια:

  1. υπέροχο Μαρία μου
    κι όντως, αυτό ειναι σθένος και ηρωισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό Μαρία μου!
    Έμφαση στην ψυχική δύναμη του ανθρώπου. Στο πόσο αυτή μπορεί να ανατρέψει μια γκρίζα κατάσταση και να θεραπεύσει μια πληγή.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως Μαρία μου θέλει γερά κότσια υπομονή και επιμονή.
    Γαι άλλη μια φορά τα θερμά μου συγχαρητήρια είμαι περήφανη για σένα, πάντα επιτυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου δεν είναι οι όμορφα αραδιασμένες λέξεις. Είναι αυτό που υπερβαίνει ένα συγκινησιακά φορτισμένο λόγο ψάχνοντας το κουράγιο να σηκώνεις μέσα απ’ τη συντριβή σου το φορτίο μιας ανελέητης μοίρας.
    Εξαιρετικό! Σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη
    και τα καλά σας λόγια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή