Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Νέα εικαστική δημιουργία και στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΡΦΗ»  

Ακριλικό σε καμβά

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 

 

 

ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟ ΚΑΚΟ

 

Κουβέντα με τον άνεμο πιάνω και με μαλώνει

Τρέμει το κοκαλάκι μου κι αυτός μου ρίχνει χιόνι

Βουνό το χιόνι, χαλασμός, φονιάς χτυπά  το τζάμι…

Αχ, πώς ν’ αντέξω το φτωχό σε νοτισμένο χράμι;

 

Ταξίδι με τα σύννεφα στου ονείρου μου τη ρότα

Μανούλα μου, σε ζήτησα στου φεγγαριού την πόρτα.

Βαστώ γερά…. Χτυπώ κουπί…  Ζυμώνομαι  με τη βροχή…

Μες το χιονιά, την απονιά, της οικουμένης τα θεριά!

 

Χτυπά το στήθος κεραυνός κι εκείνο τρεμοπαίζει

Φωτίζει αφέγγαρο στενό, στα λόγια  σου με φέρνει:

«Μην τη φοβάσαι τη ζωή την ανεμοδαρμένη

Δοκιμασμένα  τ’ άρμενα   σε θάλασσα αφρισμένη!»

 

Σκληρός φονιάς σε χτύπησε, ψυχή μου, μην λυγίζεις!

Κλείσε την πόρτα στο κακό και πάλεψε να μείνεις…

Βάστα γερά… Χτύπα  κουπί μέχρι να φέξει η αυγή

Σφίξε   τα δόντια στο χιονιά   να φύγει το κακό μακριά.


Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο βρε Μαρία! Ειλικρινά μπράβο. Μια διπλή δημιουργία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο την εκφραστική σου δεινότητα.
    Πολύ όμορφα.
    Καλησπέρα και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή