Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2023

Η ευτυχία και η επιτυχία δεν έρχονται ουρανοκατέβατες.

Το Ρόδι της Πρωτοχρονιάς • Κωνσταντινούπολη

Εύχομαι το ξεκίνημα του νέου χρόνου  να σηματοδοτήσει  το ξεκίνημα νέων οραματισμών και  αποφάσεων που  θα αλλάξουν ως προς το καλύτερο τη ζωή μας.  

Αποχαιρετούμε λοιπόν, οριστικά τη στασιμότητα και την αδράνεια και καλωσορίζουμε τον ενεργό αγώνα  με την εφαρμογή των  σχεδίων  για την απόχτηση των στόχων μας. 

Συν Αθηνά και χείρα κίνει!

Υγεία, Λογική, Σύνεση,  Ομόνοια, Αγάπη,  πολλή Δουλειά και Αφοσίωση στον στόχο. Να κοπάσει  ο έσω πόλεμος   και να ξεκινήσει ο αλληλέγγυος αγώνας  για να μπορέσει να ειρηνέψει κι ο έξω κόσμος μας. 

Υγεία και  Καλά μυαλά, αγαπητοί μου Φίλοι!

Όλη μας η ευτυχία ή η δυστυχία εξαρτάται από τους λογισμούς μας και από τις πράξεις μας!... 

 Η Ειρήνη και η Επιτυχία δεν έρχονται ουρανοκατέβατες.

5 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω απόλυτα με το μεγάλο σου μήνυμα, Μαρία μου! Τίποτα δεν χαρίζεται και δεν έρχεται μεταφυσικά στον άνθρωπο. Δυστυχώς πολλοί θεωρούν ότι με την αδράνειά τους θα διεκδικήσουν μια καλύτερη ζωή. Τεράστια αυταπάτη αλλά και εγωισμός μαζί.
    Καλή χρονιά, Μαρία, σε σένα προσωπικά και στην οικογένειά σου, το καλύτερο.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευλογημένη Χρονιά, αγαπητέ Γιάννη! Απόσταγμα ο λόγος σου σε κάθε σου παρουσία και κατάθεση.
      Καλή συνέχεια στο αρεστό έργο σου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου. Είμαστε εδώ και συνεχίζουμε αγαπητή φίλη.

      Διαγραφή
  2. Έχεις δίκιο Μαρία μου! Η Ειρήνη και η Ευτυχία δεν έρχονται ουρανοκατέβατες! Χωρίς κόπο τίποτα δεν γίνεται, κυρίως όμως στόχο και προγραμματισμό. Μακάρι να είναι ευνοϊκή η καινούργια χρονιά χωρίς τα λάθη της προηγούμενης, χωρίς το φόβο της ανασφάλειας, χωρίς αυταπάτες πως κάποιοι νοιάζονται για το καλό μας, χωρίς να βασιζόμαστε στη μοίρα.
    Ίσως τότε έχουμε μια ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
    Καλή χρονιά ευλογημένη Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά αγαπητή μου φίλη! Καλή κι ευλογημένη χρονιά !
    Σ' ευχαριστώ για την ευχάριστη και τακτική παρουσία σου στο ηλεκτρονικό μου σπιτικό και το ευγενικό μοίρασμα ψυχής.
    Καλή συνέχεια, Αννίκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή