Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

«ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Το Πορτρέτο των Μηνών - Οκτώβριος - Αφιέρωμα - Σαν Σήμερα .gr
Οκτώβριος/Γιάννης Τσαρούχης

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ

 

 

Φίνος Οκτώβρης μέθυσε με τον μελένιο μούστο

και το χορό αρχίνησε  με μπρίο  και με γούστο

ψιλό γιλέκο φόρεσε με τη βροχή χορεύει 

και τα πουλιά που φύγανε στο πλάι του γυρεύει.

 

Πουλιά μου, ελάτε πλάι μου με τα φτερά ανοιγμένα

στου κόρφου τα ψαρά μαλλιά έχω όνειρα ανθισμένα

φύλλα χρυσά σας κουβαλώ τη στέγη σας να ντύστε

μη κι ο χιονιάς  πει ψέματα και τις φωλιές  αφήστε!

 

Οκτώβρη μου, ευχαριστώ την τόση καλοσύνη

τη λύπη μας την έντυσες με την αδελφοσύνη

μπορεί να αλλάξαν οι καιροί και οι μεγάλες μέρες

μα χαίρομαι ν’ ακούγονται ωραίες καλημέρες!

 

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2022

 

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

2 σχόλια:

  1. Μου αρέσει η ελπίδα που μάς δίνεις Μαρία μου. Την κρατώ ως πολύτιμο δώρο στους καιρούς μας. Καλό μήνα καλή μου φίλη με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό κι ευλογημένο μήνα Μαρία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή