Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

«ΜΑΘΕ ΓΕΡΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ...» ένα σατυρικό ποίημα της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 Η τεχνολογία στην ζωή μας. Πόσο επηρεάζει την ψυχική μας υγεία; -  Αντωνιάδου Κατερίνα - Κλινική Ψυχολόγος ΜSc, Ψυχοθεραπεύτρια 

ΜΑΘΕ ΓΕΡΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ...

Όλοι οι φίλοι μού ‘λεγαν facebook να ανοίξω 
μα αυτό  το σπορ δε μ’ άρεσε για να το ξεκινήσω
κι όλοι τους βάδιζαν μπροστά μα  εγώ ξέμενα πίσω
τα βήματα που έκαναν θέλοντας να μετρήσω…
 
Πρώτοι τα νέα μάθαιναν πρώτοι τα κουβεντιάζαν
και τα κονσερβοκούτια τους γέμιζαν και αδειάζαν‧
μα το δικό μου το μυαλό    κρασί παλαιωμένο
που οι  προγονικές φυλές το είχαν μαγεμένο…
 
Απ’ τα πολλά με ψήσαμε στο σπορ να υποκύψω
κι από την Πρώτη  τη Μικρή  αργά  να   ξεκινήσω
να μάθω το Αλφάβητο, να ανοίξω μπουκαπόρτα
και να ριχτώ στη θάλασσα από την πίσω πόρτα …
 
Και το ταξίδι  άρχισε χωρίς διόλου να ξέρω
ποια  θα ‘ναι τα παράσημα  της νίκης που θα φέρω‧
μα όσο κι αν τους κυνηγώ… ποτέ μου δεν τους πιάνω
και την ουρά μου, σαν σκυλί, στα σκέλια τώρα βάζω!...
 
«Μάθε γέρο γράμματα τώρα στα γεράματα…»
κι έφτασα ο άμοιρος να ‘μαι για τα κλάματα!

Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2023

Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Η εικόνα είναι από τη μηχανή αναζήτησης


1 σχόλιο:

  1. Όμορφο ποίημα Μαρία μου με χιούμορ και ηθικοδιδακτική διάθεση για τα προβλήματα του fb που αφορούν και τους ηλικιωμένους. Να είσαι καλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή