Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

"«Ω! ΕΣΥ, ΓΥΝΑΙΚΑ», στίχοι της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 

Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


Ω! ΕΣΥ, ΓΥΝΑΙΚΑ

Δεν φτάνουν τα παινέματα που λεν’ για εσέ,   γυναίκα,

κι ας σ’ έπλασε ο Θεός στο πλάι μου, συντρόφισσα μου,
να πορευτούμε το στρατί μαζί,  αρχόντισσα μου,  
κι έγινες κοντά μου, της ζωής μου αφέντρα!
 
Ω, τις αφορμισμένες μου πληγές, εσύ γιατρεύεις
κι όλα τ’ αγιάτρευτα, με της αγάπης σου τα χάδια
κι ανθούν οι γέννες μου στης μήτρας τα λιβάδια
π’ οργώθηκαν και σπάρθηκαν,   με του κορμιού τα κρίνα!
 
 Στην ήπειρο του στήθους σου ξαπλώνουν
 τα πεινασμένα μου παιδιά, πάντα χορτάτα!
 Είσαι το γάλα της ζωής! Τα στήθη τα ευωδάτα
 που νέα άστρα,  γαλαξίες ανταμώνουν!
 
 Ω! εσύ, γυναίκα,  μάνα  κι αδελφή μου
 συντρόφισσα κι αρχόντισσα δική μου:
 Της Παναγιάς έχεις τη ζωοδότρα χάρη
 που αν χαθεί, ο Κόσμος θα πεθάνει!...

Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2023

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

 

Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


OH! YOU, WOMAN

There aren't enough songs about you,    woman,
even if God made you by my side, my companion,
 to march the life’s road  together,   my lady,  
 and you became close to me, the mistress of my life!
 
 Oh, my inflicted wounds, you heal
 and all the incurable, with the caresses of your love
 and my children bloom in the womb of the meadows
 where they plowed and sowed, with the lilies of the body! 
 
 On the continent of your breast they lie
 my hungry children, always full!
 You are the milk of life! The fragrant breasts
 where new stars,  galaxies reciprocate!
 
 Oh! you, my wife,  mother and sister 
 my companion and mistress:
 You have the life-giving grace of Panagia
 which if lost, the World will die!...

 Wednesday, December 6, 2023

 Maria Kolovou Roumelioti

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου