Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

Καλά Χριστούγεννα, αγαπητοί μου φίλοι. Με Ειρήνη, Υγεία, Πρόοδο για όλο τον κόσμο.

Χριστούγεννα :Γιατί τα εορτάζουμε 25η Δεκεμβρίου | Dogma 
 
Καλά Χριστούγεννα, αγαπητοί μου φίλοι.
Με Ειρήνη, Υγεία, Πρόοδο για όλο τον κόσμο.
Να σταματήσει ο αλληλοσπαραγμός  και η τυχοδιωκτική διάθεση  του κόσμου!...
 
Κάθε χρόνο γιορτάζουμε τη γέννηση του Θεανθρώπου και κάθε χρόνο 
τον θανατώνουμε, σταυρώνοντας Τον...

Όσες φορές κι αν γεννηθείς, Χριστέ, στη γη μας

δεν θα βρει τόπο η Παναγιά για να σε κρύψει
η σπίθα  της συμπόνιας έχει σβήσει
κι ένας Ηρώδης  στη γωνιά παραμονεύει...
 
ΚΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ, αγαπητοί μου! 
 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

4 σχόλια:

  1. Μαρία, καλά Χριστούγεννα, καλή μου φίλη.
    Πολλές ευχές καρδιάς για να έχετε όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιάννη, ευχαριστώ πολύ !
      Αντεύχομαι!
      Υγεία και κάθε ευλογία! Ειρήνη σε όλο τον κόσμο!

      Διαγραφή
  2. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα Μαρία μου, με υγεία και αισιοδοξία για έναν καλύτερο κόσμο!
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ, πολύ Αννίκα μου!
    Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή