Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Όταν σε συντροφεύουν όμορφες σκέψεις η Μούσα τις μεταμορφώνει σε στίχους!

«ΚΟΡΗ»

Ελαιογραφία της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

 

 

Όταν σε συντροφεύουν όμορφες σκέψεις η Μούσα τις μεταμορφώνει  σε στίχους!

Καταθέτω και αφιερώνω με αγάπη στη μοναχοκόρη μου!
***************
 
ΑΤΙΤΛΟ
 
Μια μηλίτσα έχω στο περιβολάκι μου
Γύρω φτερουγίζει το χελιδονάκι μου
Άνοιξη μου φέρνουν και τους τάζω χάρες
«Άνοιξε, μου λένε, τις τρανές αγκάλες! 
 
Να γεμίσεις ρόδα μυρωδάτα μήλα
Τα κλαδιά μου, τώρα, βγάζουν νέα φύλλα!
Ρόδισε η Αυγούλα και ο Ήλιος λάμπει
Το κορμί μου ντύνουν με μαργαριτάρι!»
 
Μια μηλίτσα έχω, φορτωμένη μήλα
κι η μορφή της λάμπει σαν την ηλιαχτίδα!
 
*Οι στίχοι γράφτηκαν 10 Φλεβάρη 2024
 
 Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

1 σχόλιο:

  1. Ποίηση συναισθηματικά φορτισμένη! Τρυφερό και όμορφο Μαρία μου! Να είσαι καλά να τη χαίρεσαι τη μηλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή