Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Κυκλοφόρησε το καινούργιο πόνημα της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη υπό τον τίτλο: "ΟΛΟΝΥΚΤΙΕΣ", εκδόσεις ΤΟ ΔΟΝΤΙ. https://www.todonti.gr/



 

Καλημέρα αγαπητοί μου φίλοι!
Κυκλοφόρησε το καινούργιο μου πόνημα υπό τον τίτλο ΟΛΟΝΥΚΤΙΕΣ.
Πρόκειται για ποιητική συλλογή που εκδόθηκε το Νοέμβρη 2023 από τις εκδόσεις ΤΟ ΔΟΝΤΙ, με ποίηση σε ελεύθερο στίχο.
Σας καταθέτω ένα από τα 91 ποιήματα της συλλογής.
 
ΚΑΤΩ ΑΠ’ Τ’ ΑΓΡΥΠΝΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 
Κάποιοι δίνουν τα χέρια και κατεβαίνει ο Θεός στη Γη
κι ανθίζουν οι αμυγδαλιές το καταχείμωνο.
Οι Δαίμονες φοβήθηκαν τους κεραυνούς του Δία,
κόπασαν να πριονίζουν το Δέντρο της Ζωής
κι αντίκρισαν τον Ήλιο να φωτίζει όλο τον κόσμο! 
 
Ολονυκτίες
Συγγραφέας: Κολοβού - Ρουμελιώτη, Μαρία
Εκδότης:Το Δόντι
ISBN:978-618-5387-98-3
Ημερομηνία έκδοσης:2023/11
Σελίδες:110
Είδος:Βιβλίο
Διαστάσεις:23χ16
Γλώσσα:Ελληνική, Νέα
Παράδοση 1 έως 3 ημέρες 

(Το εξώφυλλο του βιβλίου είναι εικαστική δημιουργία της συγγραφέως  σε διάσταση 80cm X 160cm  και φέρει τον  τίτλο: "ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΟΣ")

2 σχόλια:

  1. Καλοδεχούμενο το νέο σου έργο, Μαρία μου. Εύχομαι καλές επιτυχίες, καλή μου φίλη. Πολύ όμορφη η γραφή σου, την γνωρίζω άλλωστε και σ' αυτό σου το ποίημα.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοτάξιδο Μαρία μου!

    Κική από το μπλοκ "εκφράσου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή