Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

ΣΤΗΝ ΑΓΕΝΝΗΤΗ ΕΓΓΟΝΗ ΜΟΥ

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΣΤΗΝ ΑΓΕΝΝΗΤΗ ΕΓΓΟΝΗ ΜΟΥ
 
Η Άνοιξη μου έταξε τα πιο γλυκά της δώρα
της Πασχαλιάς τα γιασεμιά τα κρίνα και τα ρόδα
να τα φορώ στον κόρφο μου και να μοσχοβολάω
όταν αγκάλη σε κρατώ κι όταν σε τραγουδάω:
τραγούδια ταχταρίσματα γλυκά χελιδονίσματα!
 
Οι Μοίρες σε μυρώνουνε με τ’ ακριβό τους μύρο
οι στράτες να μοσχοβολούν να λάμπεις σαν τον ήλιο
σα μελισσάκι να τρυγάς το νέκταρ και τη γύρη
στα περιβόλια της ζωής, χαρά και πανηγύρι:
αγγελικά μελίσματα και γλυκοτιτιβίσματα!
 
Σε περιμένουμε  να ρθεις η άνοιξη σαν έρθει
όταν τα λούλουδα θα ανθούν κι η μέρα αντρειεύει‧
όταν θα ευαγγελίζεται η Παναγιά η Παρθένα
πρώτη θα δώσει την ευχή την πρώτη καλημέρα:
Τραγούδια ταχταρίσματα γλυκά χελιδονίσματα!
 
Οι στίχοι γράφτηκαν Πέμπτη, 4 Ιανουαρίου 2024
 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη
 
(Η εικόνα είναι από αναζήτηση στο διαδίκτυο.) 
Η Παναγία η Εγκυμονούσα βοήθεια σε όλες τις εγκυμονούσες!

2 σχόλια:

  1. Οι ανερμάτιστες ευαισθησίες μιας γιαγιάς σε αναμονή! Μαρία μου, τι όμορφο κάλεσμα αλήθεια!
    Καλησπέρα, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα εκφρασμένο Μαρία μου! Το πιο τρυφερό περιεχόμενο για τον ερχομό μιας καινούργιας ζωής. Να είναι ευλογημένη η ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή